16.1.11

1000 views!



Yeah mijn blog is gewoon al 1000 keer bekeken! Dat is best snel gegaan vind ik. En al 20 volgers, wat leuk zeg! Ik ben eind december begonnen met deze blog en ik vind het echt super leuk om er mee bezig te zijn. En natuurlijk om de reacties op een post te lezen.
Ik ben nu aan het leren voor school, heb morgen een tussentoets, dus het blijft bij deze post voor vandaag. Morgen zal ik denk ik wel weer een outfit posten!
Dus voor mijn volgers - en eigenlijk gewoon alle mensen die mijn blog bekijken - dankje voor het kijken en reageren op mijn blog! Op naar de 10.000 views ;-)!






xoxo

7 opmerkingen:

  1. Yay :D
    gefeliciteerd, oh en succes met je toets (:
    thnx voor je reactie op mn blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 1000 views! Ik ontdekte je blog net enkele dagen geleden.

    ps je koopt leuke spullen en je hebt leuke outfits, dus zou je er vaker willen bijplaatsen waar alles vandaan komt en de verkopers? Zo is het zoeken net iets eenvoudiger :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa tuurlijk ! :) heb net in oudere posts al wat erbij gezet!

    Dankjulliewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee, hartstikke bedankt joh! liefss, myfashion-notebook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen