2.1.11

Anyone noticed that studying is like student and dying put together?

Eigenlijk moet ik leren. Ik heb overmorgen een herkansing Digestie (gewone mensentaal: de spijsvertering). Ik studeer namelijk diergeneeskunde. Dit is echt de leukste studie van de wereld! Alhoewel ik dit leren nou niet echt geweldig vind. MKZ, verschillende bacteriƫle infecties, maagovervullingen, darmobstructies en diarree is nou niet echt wat je zegt een feest. En het is ook zoveel! Wist ik alles maar in 1 keer! Maar gelukkig is alles wel heel interessant.


Maar ik moet natuurlijk hard mijn best doen om later een goede dierenarts te worden. Misschien ga ik wel mijn eigen praktijk oprichten. Of kom ik een leuke McVet tegen net als in Grey's Anatomy! ;-) En net zo knap. Dat zou al helemaal prachtig zijn. Dan hadden we samen een praktijk en heel veel diertjes en leefden we nog lang en gelukkig. The End.


En lijk ik al een beetje op een dierenarts op de rechter foto? hihi.

xoxo

Btw, de eerste foto is een foto van mijn papegaai Chico 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten