7.1.11

Pink lemon

Wat een vies weer vandaag! Ik word er gewoon chagrijnig van. Ik hou ook echt van de zomer, kijk er nu al naar uit! En toch ben ik vanmiddag in dat vieze weer naar de stad gegaan. Ik had met een vriendinnetje afgesproken om gezellig samen te gaan lunchen bij Pink Lemon. Dat is echt een super gezellig tentje in Den Bosch. Die inrichting zou ik ook wel willen! En dat eten is ook super lekker. Allemaal bagels, smoothies, cupcakes en alles wat lekker is hebben ze! Hier wat foto's van Pink Lemon. Ik heb ze niet zelf gemaakt, ze komen van hun site af.





Zo ziet het er daar dus ongeveer uit, echt heel schattig! Nadat we gegeten hadden zijn we even naar de H&M gegaan. Maar omdat ik zoveel koop de laatste tijd wilde ik me inhouden! haha. Ik heb alleen een gestreept 5 euro rokje gekocht van een giftcard die ik van mijn oma had gekregen voor kerst! Dus in principe heb ik niks uitgegeven... ;-)



En toen ben ik weer naar huis gegaan, waar een pakje op me lag te wachten! Ik vroeg me af wat het was, maar het was mijn portemonnee van Urban Outfitters! Hijs echt heel leuk. Misschien niet zo handig vanwege de grootte, maar dat doet er niet toe ;-).



Mooi is ie he! En ook nog best snel verzonden vanuit Engeland! =)

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Dat restaurantje zit er echt super schattig uit!
    En die portemonee is echt super gaaf, lijkt net alsof er allemaal veren op zitten geplakt haha
    Ik volg je, volg je terug?
    xoxo
    http://thelifeofyaela.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad vervelend weer. Wat gaaf daar! Een geweldig concept. Ze zouden er meer moeten openen in heel NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loveeee Pink Lemon ^^
    Leuke portemonnee idd! Heb je deze via E-bay?
    ×

    BeantwoordenVerwijderen