20.1.11

Aruba it isss!

Ik ben al een aantal weken aan het denken over de zomervakantie. Ik ga altijd met mn ouders, zusje, oom, tante, neefjes en nichtje naar de camping in Spanje, nu al 7 jaar. Ook ga ik al 2 jaar met vriendinnen op vakantie, dus lekker 2 vakanties in een! En nu vroeg mijn beste vriendin Christine of ik mee ging na Aruba met haar, haar vader, vriendin van haar vader en haar broer. Twee dagen heb ik nagedacht en tot de conclusie gekomen dat ik zo'n vakantie gewoon te duur vind, heel jammer. 

Mijn andere vriendinnen hadden al een vakantie geboekt naar Chersonissos, dus kon ik ook al niet meer mee. Naar sziget, een festival in Hongarije met vrienden van school ging m ook al niet worden, want dat is dezelfde tijd als dat ik met mijn ouders naar Spanje zou gaan.
Dan ging ik maar met mn ouders mee, en zou ik nog een beachmastersreisje boeken met Elke, mijn lieve collegatje.

En nu belt Christine me vandaag, ze hadden het ticket al gereserveerd, en kunnen het niet meer annuleren of op een andere naam zetten. Met andere woorden: ik moet mee naar aruba, anders betaalt haar pa 1200 voor een ticket waarmee niemand gaat..
Nou zijn we overeen gekomen (ik, mijn pa en haar pa) wie wat betaalt, en het wordt dus 3 weken Arubaaa! Dat is toch wel heel erg gaaf! Beetje ingewikkeld allemaal met die zomervakantie, maar ben wel blij dat nu vaststaat wat ik ga doen. Ook jammer dat ik niet naar onze vaste camping ga in Spanje, maarja volgend jaar kom ik er vast weer en in Aruba kom je ook niet zomaar natuurlijk. Nog even mijn vliegangst te boven komen en t komt helemaal goed! =)




Ik en Christine in Spanje 4 jaar geleden (geloof ik..)

En waar gaan jullie heen in de zomer?

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ooh aruba is super mooi!
    Ik weet nog niet waar ik naartoe ga, misschien egypte of curacao alleen ik ben bang in t vliegtuig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Aruba heel veel plezier en vooral genieten.

    BeantwoordenVerwijderen