1.2.11

Baptized in the river!


Ooooh gisterenavond was het concert van Good Charlotte in de Melkweg in Amsterdam! Het was echt zoo gaaf! Dit is echt mijn lievelingsband. Vorig jaar ben ik ook naar de geweest in de 013 in tilburg en ik moest deze keer gewoon weer naar hun concert!
Ik ben samen met Terence gegaan, een vriend van me die ik al jaren ken van de camping in Spanje, en nu zien we elkaar dan ook eens in Nederland. En ook in normale kleding in plaats van zwemkleding op het strand! haha.

Het was echt heel gezellig! Het voorprogramma was ook erg goed, de band heet Framing hanley als ik het goed heb. Maar toen kwam Good Charlotte en was de avond helemaal top! En zelfs mijn favoriete nummer The river hebben ze gezongen!
Ik heb jammer genoeg zelf geen foto's genomen, omdat je in concertzalen eigenlijk bijna nooit ''professionele camera's'' mee mag nemen, waar ze de mijne onder verstaan. Erg jammer, maar nu kon ik optimaal van de muziek genieten, zonder me te concentreren op mooie foto's maken. Hier wat foto's van het concert van internet!







xoxo

4 opmerkingen:

  1. Super gaaf.

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, echt iedereen is daar opeens heen geweest! Behalve ik dan... Een vriendin van me was op het podium geholpen, maar ze werd meteen weggevoerd :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf dat je daar geweest bent! Maar bij de Melkweg kan je meestal gewoon je camera meenemen hoor. Tenminste, ieder concert waar ik geweest ben staan altijd die mensen met de spiegelreflex de hele tijd. :')

    BeantwoordenVerwijderen