5.2.11

Goin'out. again.

En vanavond ga ik natuurlijk weer stappen! Ik heb er zin in haha. Maar ik kan gewoon niemand vinden om in te drinken, zwaar irritant. Maarja dan maar dalijk met mijn vader ( als het geen grapje van hem is geweest net..) en zie ik mn vriendinnen in de stad =)
De foto's zijn trouwens echt verschrikkelijk. Ze zijn nooit echt mooi, maar nu is het zo donker en krijg ik geen scherpe foto's! Maarja het gaat om het idee haha.
Hier mijn outfit;







hahah let niet op de posters op de laatste foto, is de kamer van mijn zusje! =)

xoxo

11 opmerkingen:

  1. Hey meis...
    Leuk wat je aan hebt. En lekker ingedronken met papssss :) altijd gezellie!

    AHhh dat horlogeeee geweldiggg... ik hou van horloges ik heb er denk ik wel 10 ofzo...
    Die van guess staat nog op mijn verlanglijstje ik zal m wel ff op mijn blog zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er alsnog leuk uit!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg wat heb jij een awesome blog! echt geweldig mann! ik hou van jouw ringen en outfits en je schrijft heel leuk! xoxo ♥
    ps; ik volg je ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha bedankt! ;D hihi, gelachen? oke dan ;p.
    xoxo. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !
    Die stippen panty heb ik ook;)
    XXX
    Essie Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks voor de complimenten! wauw, i love your panty!:)

    follow me; xoxoemmaaa.blogspot.com

    X!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt jaloers op je panty! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super nice! haha en die kamer van je zusje is wel lekker gezellig ingericht! ;p

    ♥.

    Thanks voor je lieve comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit ! en leuke blog trouwens ! : )
    x http://cloeshir.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen